16 de juliol 2009

Rutenka, Maxwell, Andersen, Hlev, Eto’o…tot en un sol dia

S’acumula la feina! Avui hi ha tants temes per comentar que faltarà espai.

Sobre l’handbol. Veure a en Rutenka vestit de blaugrana és una meravella. Hem fet un gran fixatge, el millor que podíem fer per complementar el magnífic equip que ja teníem. A més, hem deixat al Ciudad Real sense la seva gran estrella. La prova és que ha fitxat a un bon jugador, en Cañellas, que recordeu va sortir del Barça per no estar a l’alçada d’un equip que hi ha de guanyar tot.

Sobre el basquet. La marxa de l’Ilyasova no la desitjava ningú però podrem passar sense ell. La de l’Andersen és letal. Aquest equip té dues figures i ell n’és una. Una pena, però això li passa a tots els equips. Per una vegada a la vida estaré d’acord amb en Florentino Pérez i m’apunto a la iniciativa de que la NBA tingui una conferència a Europa. Només així salvarem el basquet de nivell al continent.

Sobre el futbol. Jo, com quasi tothom, no conec a en Maxwell però com que la Secretaria tècnica si que el coneix estic molt tranquil. Benvingut noi! Avui m’he quedat parat amb les declaracions d’en Hlev. Com es pot queixar de que l’entrenador no dona confiança als jugadors quan ell es quedarà, penso, un any més per la cara d’en Pep Guardiola? És conscient que si fos pels socis estaria al carrer? I finalment, com no, l’Eto’o. Jo al “pajaru” aquest no el vull veure més. És un ignorant prepotent i desagraït que si no fos pel Barça estaria fent 15 gols per temporada a Mallorca. Que el fotin fora d’una vegada, però cobrant eh! Si no paga que es passi tota la temporada a la graderia, així servirà d’avís per si mai més tenim a un desgraciat com ell a l’equip. I que ningú em surti amb els seus 30 gols que amb aquest equip fins i tot jo els faria (bé, potser em quedaria amb 25).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada