13 de febrer 2009

Jo no sóc anti-perico!

Jo gaudeixo de les derrotes de l’Espanyol de la mateixa manera que els pericos gaudeixen de les derrotes del Barça, faltaria més. Això no vol dir que sigui anti-perico, com dieu alguns. Si ens hem de fer anti el que sigui per un esport on onze milionaris persegueixen una pilota més val que ens ho fem mirar tots plegat.

Aquest diumenge, convidat pel meu amic Matias, aniré al camp on juga l’Espanyol, perquè de camp encara no en té, a veure com les passen “canutes” per guanyar al Sevilla. Que ningú s’espanti, no penso celebrar els gols. El que si que faré és escriure un post opinant sobre si l’Espanyol salvarà la categoria o no, vull veure amb els meus propis ulls si són dolents com diuen o poden aixecar el vol (mai millor dit). Imagino que sentiré algun càntic de “puto Barça” com vaig escoltar a Vistalegre, però podré suportar-ho...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada