09 de maig 2009

Amb qui parla “La Caixa”?

Amb mi segur que no. Si parlessin amb mi no avalarien al senyor Florentino Pérez perquè pugui presentar-se com a candidat a la presidència del Real Madrid, això està clar. Si la meva àvia aixequés el cap i veiés que l’entitat on em va obrir la primera llibreta, al néixer, és la mateixa que avala a un individu de l’Espanya rància tornaria a la caixa, mai millor dit, a tota pastilla.

Jo amb “La Caixa” ja fa temps que no hi treballo. Més quan van marxar un parell d’amics que em fidelitzaven. Conservo aquesta primera llibreta, per un tema sentimental, i perquè la xarxa de caixers em va bé per una necessitat puntual. Per res més. Una entitat on totes les mares catalanes volien que hi treballés el seu fill s’ha convertit amb una màquina financera que només busca el benefici, d’aquí la seva evident espanyolització. Patrocinadora de la selecció espanyola de futbol, Rodrigo Rato al seu staff, ara en Florentino. Masses coses. De fet, si busques “La Caixa” a Google el primer que surt és: “La Caixa. ¿hablamos?”. Una senyal més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada