11 de maig 2009

Estic preocupat!


Els que algun cop m’honoreu llegint algun dels meus posts culés potser pensareu que estic preocupat per l’empat d’ahir al Camp Nou o per la derrota de l’equip d’handbol a Ciudad Real. Res d’això. La Lliga està guanyada i la d’handbol ja estava perduda des de fa dies, no ens podem enganyar.

La meva preocupació és que des d’ahir he descobert que tinc un doble. Un paio que ha provocat un allau de missatges d’amics tant al meu correu o al Facebook. Un home que s’ha caracteritzat perfectament i que demà pot anar a atracar bancs i provocar que la policia em vingui a buscar a casa. Aquest tio és igual que jo i ahir va fer el seu debut a televisió. Us ensenyo la foto amb el prec de que el localitzeu i em digueu qui renoi és. L’haig de parar abans no sigui massa tard! (és broma, però si el coneixeu o identifiqueu a alguna persona de la foto m’ho dieu que riurem anant a buscar-lo).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada