18 de juny 2012

Jugadors del Barça i “la roja”

Jo no vull que els jugadors del Barça vagin a “la roja”. Ni a “la roja” ni a la groga. El que no vull, de fet, és que les cames d’or que paguem religiosament els socis i patrocinadors del club s’exposin a les puntades de peu de defenses poc dotats en campionats dels que només treu benefici la Federación Española de Fútbol (o Fúrbo, segons el seu president) i similars.

Em crida l’atenció, però, com arriben a la selecció els jugadors del Barça: en Cesc i en Piqué, que han fet una temporada de pena, pletòrics de forces; el soli d’en Xavi ja no molesta; en Busquets no només vol anar a l’Eurocopa, també a la Olimpíada...em sembla sorprenent. Alguns, fa mesos, em deien: “aquests es reserven per la selecció” i jo els hi deia que no. Ara dubtaria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada