26 de juliol 2007

No ha estat malament

El futbol ja està aquí !!! Encara que hagi estat en un partit de solters contra casats, ja ha rodat la pilota i ja hem pogut veure els nous fixatges. I bé, un partidet però bé. Potser hem buscat un equip massa defensiu i dur per començar.

El meu resum: Ezquerro el millor de la primera part per incisiu, Ronaldinho ha corregut més en aquests primers 45 minuts que en tota la temporada passada, Abidal i Henry donen molta tranquil·litat i ho fan senzill, en Bojan i en Giovani els millors de la segona part i una garantia de futur. No ens podem queixar. I gol de Henry, encara que hagi estat de rebot d’un penal fallat, i en el darrer minut.

Em preocupa una mica la porteria. En Jorquera juga com un porter d’handbol. Jo patiria molt si ens fallés en Valdés. I em sap greu dir-ho perquè en Jorquera és un bon xicot i un professional exemplar, però no estic tranquil quan juga. Ho sento.

La nota còmica de la nit a TV3. El comentarista diu: “ara treuen a en Motta perquè cal vendre’l”. Però què dius !!! Si el vols vendre el millor que pots fer és no deixar-lo jugar i fer un vídeo d’aquells que fan els managers argentins amb les úniques quatre jugades bones que ha fet a la seva vida. No se si en trobaríem quatre, però...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada