16 d’agost 2007

Comentaris diversos

Avui no he vist el partit. Estic de vacances a Panamà i m'ha estat impossible veure com ha anat tot. Si m'haig de refiar del diari Sport sembla que força bé. El que veig interessant és que seguim amb la dinàmica guanyadora. Això està bé.

En Deco, pel que he llegit, ens torna a dir que si no juga podria marxar. Que marxi, cap problema. Aquí no hem de mantenir insatisfets, això pertany a altres temps del club.

Per aquí Panamà tothom és del Barça o del Madrid. Es veuen samarretes per tot arreu però també pintades divertides als peculiars autobusos de la ciutat de Panamà, els "Diablos Rojos" que cada propietari pinta com vol. Avui, fins i tot, he vist la matrícula d'un cotxe amb la placa del devant del Barça, perquè aquí només cal portar la de darrera (que a més l'has de canviar cada any).

Aquests dies no puc contestar als qui m'escriviu perquè no tinc massa temps, però prometo anar-ho fent. Gràcies per escriure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada