31 de desembre 2008

Sobre en Messi i la selecció argentina

Els culés tenim la costum d’inventar estrelles. No seré jo el que discuteixi que en Messi és el jugador més desequilibrant de l’escenari futbolístic, però posem cada cosa al seu lloc. El millor jugador és el que guanya títols i el que marca la diferència els dies de partits grans, jo ho veig així, i en Messi no ha guanyat res i el dia del Madrid encara el busco, per posar un exemple.

Tot això ho dic perquè començo a estar fins els pebrots de les seves declaracions en referència a la selecció argentina. Ara que el Barça ha arribat a un acord perquè no jugui els amistosos, va el nen i diu que ell voldria jugar contra França. I això ho fa perquè ja s’ha pensat que és l’estrella. És culpa nostra.

En Guardiola, ho vaig escriure abans de que el posessin d’entrenador del primer equip, els té ben posats. Ara és el moment de que ho torni a demostrar i li digui al nen que si vol jugar amb Argentina que pagui la part proporcional de la fitxa que li paga el Barça, això per endavant. Polísticamenter cert, en Messi que recordi sempre que aquesta Argentina que tan estima és la mateixa que un dia el va deixar marxar a l’aventura per curt de talla. I el Barça, al que no respecta suficient, és el que el va ajudar, fent-lo créixer de talla i futbolísticament. Alguns em direu que no cal recordar-li. Jo crec que si.

Per cert, bon any 2009 per totes i tots. I visca el Barça!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada