19 de juliol 2013

Àngel Montoro

Em sembla bé la cessió de l’Àngel Montoro al Fenix Toulouse Handball. És un jugador cridat a ser estrella però que necessita més minuts i centrar-se en el joc. Avui, encara és massa irregular i selecciona malament les opcions de llançament. Un any cedit i cap al Barça novament, em temo que per suplir a en Gurbindo al que cada cop li tinc menys fe. 

D’en Montoro tothom destaca els seus 2,13 d’alçada, i realment cal destacar-ho, però a mi el que més m’agrada és que es valent en els grans partits i en els moments decisius. Aquesta és la gran diferència entre un bon jugador i un gran jugador.  Molta gent em deia, fa anys, que l’Íker Romero ho volia llençar tot quan el partit anava malament. I jo els hi deia: “quin altre jugador volia llençar?”. La resposta era el silenci. En Montoro té aquesta qualitat, no se li arronsa el braç quan venen mal dades, per això li veig futur.

Per cert, sabeu quin traspàs va pagar el Barça per fitxar-lo fa un any? 100.000 euros. Per si algú no recorda les diferències entre l’handbol i el futbol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada