14 d’octubre 2008

Sobre els Premis Blocs Catalunya

He molestat a dos centenars d’amics perquè em votessin i ara no se com els hi puc explicar que la meva categoria l’ha guanyada un bloc d’anàlisis polític. Es pensarien que estic sonat. Es més, no els hi puc explicar ni quants vots hem aconseguit perquè és un misteri.

Els Premis Blocs Catalunya són els premis de quatre amics desorganitzats de cara a la galeria, però ben organitzats de portes endins, que han fet el que els hi ha donat la gana com i quan han volgut. Vagi per endavant que els blocs que han guanyat em mereixen tots els respectes i que potser algun dia els miro i tot, perquè no en conec pràcticament cap, i que no tenia cap afany en aconseguir el premi perquè mai s’ha comunicat quin era aquest. El que m’emprenya es haver fet perdre el temps a la gent.

El que tothom estarà d’acord amb mi és que aquests premis no son seriosos. Les bases dels premis les han canviat fins a tres vegades des de que els varen presentar fins que els varen lliurar, curiosament canviant les categories i fent associacions surrealistes com personals i esports per després barrejar política i esports. Per cert, que algú m’expliqui la categoria “personals” perquè no l’he entesa, a hores d’ara, si el noranta per cent dels que no estaven en aquest grup també són “personals”. També ha estat molt curiosa la votació popular. A mi m’han dit que un bloc concret ha aconseguit centenars de vots i després a entrat a finalista de miracle. Què passa, que el jurat està assenyalat pels Deus i es passa les votacions per on vol? Resposta: si. Un autèntic despropòsit, la veritat.

Si aquesta colla vol fer uns premis pels amics o per fer la pilota a gent d’una determinada corda que ho faci, però a mi que no m’emprenyin més. Els Premis Blocs Catalunya, amics, són un engany i una xarlotada. No ho dubteu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada