11 de juny 2009

Saric, Sarmiento i Igropulo, poques incorporacions

Avui m'han arribat alguns correus comentant la noticia de El Mundo Deportivo (www.elmundodeportivo.es) que informa dels possibles fixatges d'en Saric i l'Igropulo per l'equip d'hanbol. També m'he fixat que els del diari esportiu han tingut que esborrar un munt de comentaris perquè eren ofensius per l'Enric Masip. Home, tampoc és això.

El Barça té un problema greu de primeres línies i de defensa, al meu entendre, i amb els fixatges d'en Sarmiento i en Igropulo, dos bons jugadors, i en Oneto per reforçar la defensa l'equip millora bastant. El fixatge d'en Saric obeeix a la baixa d'en Kasper.

Que s'acceptin ofertes per en Noddesbo jo no m'ho crec perquè com diuen alguns comentaris és de llarg el millor pivot que tenim. No fem cas de rumors.

El cert és que amb aquest equip l'equip millora qualitativament però seguirà a un segon nivell i veurà com el Ciudad Real aixeca la copa de les competicions importants. Esperem, però, a la reacció del club i als seus intents de fitxar un lider que falta en fa. No ens cremem fins saber com acaba la pel·lícula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada