10 d’abril 2008

Aquests m'amarguen el Sant Jordi

El dia de Sant Jordi és el millor dia de l'any. Sempre que hi ha possibilitat, m'agafo el dia de festa i vaig a passejar per La Rambla de bon matí, faig algunes compres de llibres i després vaig a dinar amb la Llum, després d'anar-li a buscar la rosa, es clar. Tot perfecte.

Aquest any, però, hi ha una colla que em podem amargar la festa: el Barça. Si juguem com ahir el Manchester ens passa per sobre i acabem tirant la rosa i el llibre al cap d'en Rijkaard que, ja ahir, va rebre una xiulada personalitzada.

Per cert, l'handbol va guanyar al Portland i segueix amb totes les opcions a la Lliga. Només faltarà que perdi dijous amb el CAI i la Llum i jo anem el cap de setmana a Saragossa a visitar a la pilarica i a veure al Ciudad Real. Em cremaria com una torxa, perquè negar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada