09 de juny 2008

Els interessos de cadascú

Em crida molt l’atenció que alguns dels que sistemàticament es queixen que l’equip no va per feina, que només fa que passar-se la pilota i que no va de cara a barraca després es deixin entabanar per una futura candidatura d’en Rosell. En què quedem? Ara voleu acrobàcies, barrets i sotanes? No s’ha d’anar per feina?

Jo ho tinc molt clar. Estic fart del “Joga Bonito” i la mare que el va parir. Jo vull onze paios que corrin com bojos des del primer minut i que es deixin de tonteries. El millor és que després, els que volen acrobàcies i regats, xiulen a en Giovani, que pobre noi sort que ha marxat, a la que li tallen la primera pilota.

En Rosell és dels de l’acrobàcia. O que us penseu? Que l’actual assessor de la Federació Brasilenya de Futbol, avui mateix els acompanya a una reunió de la Conmebol, no estarà temptat de fitxar als jugadors que millor coneix? I els que estem fitxant ara, que no tenen res a veure i que són els que ha demanat tothom per aquest any, què? Els venem, ja?

Jo ho tinc clar. Si vull malabarismes vaig al Circ Raluy, i així els fan professionals. Professionals de debò, no els que hem tingut darrerament per aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada