14 de juny 2008

En Rosell ha fet mal al Barça

Jo estic amb en Laporta, això no és cap secret. Considero que el que s’està fent amb ell és una campanya injusta i impresentable, sobretot pel fet de ser catalanista. Estareu o no d’acord.

Jo no estic amb en Rosell, això també és obvi. No li perdono dues coses: que marxés a mitja temporada desestabilitzant al club i que, al cap d’un any, un cop més a mitja temporada, publiqués un llibre contra el club. Per mi aquestes dues coses són pitjors que tot el que es pugui criticar a en Laporta.

D’en Rosell es diu que és un home de futbol. Per mi un home de futbol és en Reixach, en Cruyff, en Rifé, en Costas...algú que hagi mamat aquest esport tota la vida. Aquest senyor és un home de negocis i res més. Un home de negocis que va portar en Ronaldinho, en aquell moment un gran encert, però que també va portar en Rustu, en Mario, en Quaresma... L’home que va dir que en Beckham estava fitxat en un 80%, un mort que li carreguen a en Laporta, per cert. Un home tant clarivident que volia fer fora en Rijkaard als tres mesos de fitxar-lo. D’això no se’n recorda ningú. Jo no vull en Rosell ni en pintura.

Per cert, això no té res a veure amb en Rosell, estic escoltant que fitxem car i que això no havia passat mai al club. Posaré tres exemples: Phillipe Christanval, disset milions d’euros; Geovanni, no Giovanni, vint-i-un milions d’euros; Ángel Cuellar, 500 milions de les antigues pessetes. Poca memòria és el que tenim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada