05 de juliol 2008

La gent de seny amb en Joan Laporta

Ahir em vaig oblidar que també han donat suport a en Joan Laporta, i la seva junta, l’Agustí Montal, en Vicent Sanchis, l’Isabel-Clara Simó, en Jordi Tardà, en Ferran Requejo, en Joel Joan i en Raimon Carrasco. Ahir esmentava a la Magda Oranich, en Anton Maria Espadaler, en Vicent Partal, en Salvador Cardús, en Santiago Dexeus, en Pep Munné, El Tricicle, en Fermí Puig, en Josep Maria Ballarín, l’Enric Masip, en Xavier Sala Martín, en Quim Paüls, en Sebastià Alzamora, en Joan Oliver, en Salvador Sostres, en Ferran Soriano.

De la banda d’en Giralt-Rosell, Rosell-Giralt, tant és, no em vaig oblidar a ningú...no hi ha ningú més.

Els defensors d’en Joan Laporta són savis del país, persones que sempre aporten qualitat en tot el que fan. Gent que fan el país més gran. Triomfadors en tots els seus àmbits.

Els altres aporten quatre fracassats ressentits que ningú els coneix per res més que per fer mal al nostre club. Quatre arreplegats.

Amics, si una vegada a la vida em voleu fer cas que sigui aquesta. No deixem que tornin al club aquests personatges sinistres. Votem NO!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada