17 de juliol 2008

Vides paral·leles

Tinc la teoria de que tots els jugadors que comencen per “Ronald” acaben igual. Això afecta especialment a en Ronaldinho i a en Cristiano Ronaldo, que podrien acabar com en Ronaldo, un per penques i l’altre per xulo.

No em feu cas, avui estic de broma. Tot això m’ha vingut perquè un bon amic em parlava de quan en Sandro va estar al vaixell d’en Florentino ajudant-lo a traspassar-lo de l’Inter al Madrid. Si vol fer el mateix amb en Ronaldinho calen dues coses: que en Ronnie faci una temporada com la darrera i li fotin una patada al cul i que encara no hi hagin eleccions al Barça perquè en Sandro pugui seguir fent favors al Madrid amb l’excusa de que són temes de feina. Bé, i que en Calderon tingui una barqueta. A mi, que voleu que us digui, totes tres coses em semblen possibles.

No recordo com els diaris esportius van recollir la noticia d’en Sandro al vaixell d’en Florentino. Potser van dir que anaven junts a la cantada d’havaneres de Calella de Palafrugell. No ho recordo, no...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada