07 de juliol 2008

La gent no vota per glamour

Jo he defensat per activa i per passiva en Joan Laporta. Crec que ha estat, i és, un gran President. Potser d’aquí a uns anys fins i tot aquests ressentits que l’escridassen ho reconeixeran. Però amb un suport del quasi un 38 per cent li venen uns temps difícils, quasi agrairia que ho deixés estar perquè no es mereix el que li vindrà en el futur.

En Laporta i la gran majoria de la seva Junta s’han adormir i la bufetada ha estat colossal. Jo he viscut en primera persona la campanya del NO i ha estat la pitjor que he vist a la meva vida. La gent ja no vota per glamour, a la gent l’has d’anar a buscar a casa i portar-la a votar, si cal. Fa quatre setmanes em vaig posar en contacte amb un directiu per si el podia ajudar i encara estic esperant que em contesti. Un altre, crec que un dels pocs que s’ho ha agafat seriosament, si que ha estat en contacte amb mi permanentment. Si tots s’haguessin posat les piles quan ja es veia que recollirien prous signatures avui tindrien un resultat del 40 i escaig i el panorama seria diferent. Tot això, però, avui és història.

Només cal esperar que la pilota entri i que en Joan Laporta pugui sortir amb dignitat d’un club que avui és més gran gràcies a ell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada