07 de juliol 2008

Moviments a l’handbol

Ja s’ha confirmat el fixatge d’en Marcus Jernemyr, una autèntica muralla defensiva. El pivot suec és un “bitxo” de 2 metres i 213 quilos, el que ens feia falta per enfortir una defensa que l’any passat va passar masses dificultats. Si afegim que el nou central, el danès Joaquim Boldsen, també és un bon defensor doncs sembla que la cosa va camí de solucionar-se.

Per cert, prepareu-vos a gaudir del joc d’en Boldsen perquè és dels primeres línies que juguen al xoc, com a l’època del meu pare, d’aquí que l’anomenin “el tractor”.

Ara ens falta un lateral. Ahir vaig parlar un moment amb en Masip i em va dir que hi hauria un tercer fixatge, podria ser en aquest lloc. Es parlava d’un danès golejador com en Hansen però encara no està confirmat.

Per cert, m’han dit que el tema Eric Gull està complicat. No es segur que marxi al Valladolid. Si s’ha de quedar l’hem de recuperar. Ja sabeu que jo en sóc un admirador. La temporada passada va ser un desastre però és un fora de sèrie llençant a porta. Si hi ha gent que creu que es poden recuperar futbolistes que són uns borratxos, jo encara ho tinc més fàcil amb un home que sempre el veus amb la família i amb un somriure als llavis. Ànims Eric!

Finalment, a la Champions ens ha tocat el Kiel i dos equips mediocres en el grup en que passen dos. Ho tenim bé i, a més, evitem el creuament amb els alemanys a la fase següent.

Aquest any serà el de la recuperació! Força Barça!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada